joi, 8 decembrie 2016

Metallic trends

                                                                METALLIC SKIRTS HERE

EN:
  Hello beauties, how are you doing? Holidays are just around the corner and December to me is the most appropriate month when we need to shine. Metallic trends are my top favorites this season, it gives me that special feeling to feel different and to shine more.
  I found some great pieces and half of them are already on sale, so it's a great time to make a smart investment, what do you say. You can find the direct links below the images.

Love,
Lavinia

RO:
  Una dintre cele mai frumoase luni ale anului, o luna in care totul straluceste, de la case, la stradute , haine sau zambetele noastre. Mie mi-au placut dintotdeauna accentele metalice si pot spune ca am destule piese de acest gen in garderoba, de la incaltaminte, la genti sau haine.
  Le port cu drag de fiecare data cand vreau sa stralucesc, la propriu, dar in luna Decembrie imi vine un chef nebun de tot ce inseamna paiete, metallic, lucios. Imi place mult sa port si farduri metalice in acesta perioada, de la ruj, la iluminator sau fard de pleoape.
  Am facut si o selectie cu piese care mie mi-au placut tare mult, iar unele sunt deja reduse cu 50%.

Cu drag,
Lavinia


                                                                 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7       

                                                            1 / 2 / 3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu