miercuri, 14 decembrie 2016

Cum ne imbracam in zilele reci de iarna


                                                              CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                          CARDIGAN HERE / SWEATER HERE / JEANS HERE / BOOTS HERE / BAG HERE

EN:
  How are you dealing this cold days? I honestly can't wait to warm up a little. Last year I was hunting coats all over the online shops and not only, this year I started the hunt for cardigans and sweaters :))).
  I bought last year a burgundy cardigan and I wore it a lot so I decided it was time to search a new one more fluffy and warm, so I found this beauty that I am wearing today.
  My wardrobe is full of ripped jeans but during these super cold days that we have I can't deal with them and I started to buy jeans, long and thick if possible :). I love this pair very much, it makes me look thinner and they also look great on my but. I wore it together with a white sweater and a lace top.

Love,
Lavinia

RO:
  Dragele mele, voi cum faceti fata valului de frig, ca eu ma descurc tare greu cu el si abia astept zilele mai calduroase. Anul trecut vanam paltoane, in acest am inceput sa vane pulovere si cardigane.
  Mi-am cumparat unul burgundy anul trecut si l-am purtat foarte mult, dar s-a cam scamosat, asa ca l-am inlocuuit cu cel de azi. Parca e si mai pufos si imi place mult modelul de pe el. Asociat cu un pulover grosut si o camasa pe dedesupt merge bine chir si in zilele reci, de obicei il port cu un guler de blana pentru un plus de caldura :).
  Am foarte multe perechi de jeans in dulap, dar majoritatea sunt rupti, a inchipuiti ce placere imi face sa-i port pe zile geroase. Asa ca am inceput vanatoarea de blugi intregi si pe cat posibil grosi. I-am gasit acetia de azi aici si i-am luat marimea 28 cu toate ca eu port 24-25, dar era cea mai mica marime in stoc, imi sunt largi pe talie, dar cu o curea arata tare bine si ma fac sa par mai slaba, iar pe fund se aseaza fain de tot.

Cu drag,
Lavinia




Un comentariu: