luni, 3 octombrie 2016

Cum purtam geaca bomber


                                                          CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
              JACKET HERE / SHIRT HERE / SKIRT HERE / BAG HERE / HEELS HERE / SUNNIES HERE


EN:
  Wish you a great week, at 7 am when I got up in the morning the weather was cold and rainy and I was on the run to take Evelyn to school. Every time it rains the traffic is very heavy, my question is why, but never gt the answer.
  In my last post I told you about my velvet crush, now it is time to show it to you, by wearing this beautiful gold velvet skirt, a printed bomber and one of my favorite pair of sandals, because yesterday was still hot, around 28 degrees C, I insisted to wear them , maybe for the last time this year.

Love,
Lavinia

RO:
  O saptamanaa frumosa va doresc! La noi in aceasta dimineata totul a fst un haos. Cu toate ca am pus ceasul sa sune la 6:45 AM ca sa nu intaziem la scoala, evident cu 2 minute tot nu ne-am incadrat. Asta pentru ca de fiecare data cand ploua, traficul e foarte aglomerat si va spun sincer nu reusesc sa gasesc raspunsul, de ce se aglomereaza orasul daca ploua?
  In postarea anterioara vorbeam despre noul trend, si anume catifeaua si cat de minunate sunt piesele vestimentare create din ea. Ei bine, ieri am imbracat si eu aceasta fustita tare draga mie, din catifea aurie, o geaca bomber si poate pentru ultima data in acest an, una din perechile mele preferate de sandale.

Cu drag,
Lavinia




Un comentariu: