luni, 27 iunie 2016

Cum purtam fusta mini din denim


                                                            CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                             TOP HERE / SKIRT HERE / BAG HERE / SANDALS HERE / SUNNIES HERE


EN:
  Happy Monday my dear friends, a new week full of work is waiting for us. We are almost ready with our house, still need to fix some little details and to bring the furniture. Can't wait for that.
  Today I am wearing a denim mini skirt, a white shirt and my new lovely tassel sandals, that have a square heel super comfy for all day long and you can find them on sale here.

Love,
Lavinia

RO:
  O saptamana racoroasa va doresc. Noi suntem aproape gata cu casuta, mai avem cateva detalii de decor si putem duce mobila, o parte am dus-o s deja ;), abia astept sa o asezam toata sa vad cum arata in ansamblu cu decorul si culorile pe care le-am ales.
  Azi va propus o tema noua si anume cum purtam fusta mini din denim, eu va propun o varianta simpla formata din aceasta camasa alba vaporoasa si cele ma comode sandale cu toc, cu care rezisti o zi intreaga fara a simti ca esti pe tocuri, iar eu le-am gasit reduse aici.

Cu drag,
Lavinia


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu