marți, 21 iunie 2016

Bratari Soufeel la reducere


                                                                  BRATARI SOUFEEL AICI

EN:
  Salutare dragii mei, cum a decurs acest mini concediu? Noi, din pacate am cam stat pe acasa, deoarece pe micuta Eve inca o mai chinuie varicela.
  Am vesti tare bune pentru voi, am vazut ca sunteti tare incantati, ca mine de altfel, de minunatele bijuterii de la Soufeel si m-am gandit sa va dau si voua vestea cea buna si anume ca au produse reduse cu pana la 68 % ,la o multime de charm-uri , printre care si acest model personalizat pe care l-am ales si eu, iar dupa cum spuneam in postarea anterioara la comenzi de peste 59$ , transportul este gratuit, dar grabiti-va oferta este limitata. Ce-mi place la acest brand e ca ne oferaa posibilitatea de a ne personaliza charm-urile cu fotografia persoanei dragi si gravarea mesajului sau numelui persoanei iubite. Eu am ales sa-mi tin familia aproape in fiecare zi si mi-am personalizat un charm cu fotografia noastra.
  Va las aici link-ul spre magazin si va doresc spor la shopping.

Cu drag,
Lavinia


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu