miercuri, 22 iunie 2016

25 EXTRA SALE ON SHOPBOP


                                                                       LINGERIE HERE

EN:
  Hell lovely ladies, while summer has finally arrived with high temperatures, we all need some new pieces of swimwear or lingerie in our closet and when I tell you that I found some great pieces with prices starting from 11 $ plus 25% at check out , how does it sound?
  I have made a selection of the pieces I love most including some great lingerie signed Calvin Klein.   When at check out use code 25EXTRA for an extra 25% discount.
  Enjoy your shopping!

Love,
Lavinia

RO:
  Buna dragele mele, vara isi arata simtitor dintisorii si eu sunt mai mult decat incatata, imi facusem stocuri de sandale si jeans scurti si inca in aveasta vara nu am reusit sa ma bucur de ele. Ei bine, acum ca e si timp pentru piscina si vacanta de vara ne bate la usa, m-am bucurat tare mult and am aflat ca magazinul meu preferat ne ofera o reducere de inca 25 % la produsele deja reduse, mai bine nici ca se putea. Am facut si o selectie cu cele mai hot piese pentru dresurile de baie, cat si la lenjeria Calvin Klein. Tot ce trebuie sa faceti e sa folositi codul 25EXTRA la finalul cumparaturilor pentru o reducere suplimentara de 25%.

Cu drag,
Lavinia


                                                  CALVIN KLEIN UNDERWEAR HERE

                                                                             ONE PIECE HERE

                                                                       SWIMWEAR HERE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu