vineri, 6 mai 2016

Bomber jacket


                                                          CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
             JACKET HERE / TOP HERE / JEANS HERE / BAG HERE / HEELS SIMILAR / SUNNIES HERE

EN:
  Happy Tuesday, now that Easter is almost over it i time to get back to work. I got back to my daily outfit, one pair of ripped jeans, a white tee and my new favorite bomber jacket, that I wear daily since I received it. I definitely recommend you buy a bomber, it is super comfy and works great any outfit. Mine was on sale and you can find it here.

Love,
Lavinia

RO:
  Cum au trecut sarbatorile dragii mei, noi a sarbatorit cu familia s prietenii,dar tot timpul ce e frumos se termina repede, asa ca azi o luam d la capat, iar eu revin la tinuta mea de i cu zi compua din nelipsitii jeans rupti , un tricou alb si o geaca bomber, nou sosita in arderoba ma. Eu am comandat masimea S si va recomand sa va achizitionati i oi una pe motiv ca e tare versatila si usor de incorporat in orice tinuta, o gasiti aici la reducere.

Cu drag,
Lavinia


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu