marți, 12 ianuarie 2016

Top favorite lipsticks


                                                                          SEPHORA HERE

EN:
  I have been thinking for a while to start to write some posts about beauty. I will begin with some of my favorite products for lips. As you may have noticed I had a little lip augmentation two years ago. I opted for this non invasive method because I have some very dry and wrinkled lips and I know that hyaluronic acid moisturize them and gives more volume if necessary.
  Until this procedure I have never been a "lipstick" person, but after that I have been addicted to it. I search for a lipstick that stays on my lips and doesn't leak and doesn't make me wanna bite or eat my lips.
  Here are my top three favorite lipstick from all times tat I highly encourage you try them out if you haven't already.

Love,
Lavinia

RO:
  Ma gandeam de ceva vreme deja sa incep incet sa scriu si de beauty deoarece e un segment care ma faschineaza tot mai mult. In urma cu 3 ani abia daca obisnuiam sa ma machiez, dar cu trecerea anilor devenit incet o necesitate, iar acum o adevarat placere.
  Azi, vreau sa va vorbesc putin despre mairea de buze pe care am facut-o in urma cu 2 ani. Am apelat la o clinica de chirurgie estetica din Cluj Napoca pentru a da putin volum si elasticitate buzelor mele. Ei bine, de atunci am devenit dependenta si de rujuri pentru ca imi place mult cum se aseaza pe noua forma.
 Va prezint mai jos un top trei al rujurilor de care nu m-as putea desparti vreodata si va spun s ce anume caut eu la un astfel de produs. Urasc rujurile care se imprastie peste contur, sau acele rujuri care ma fac sa-mi mananc buzele neincetat. Aceste trei marci pe care le prezint azi vi le recomand cu mare incredere, iar cele de la Sephora le gasiti reduse cu 50% pe shopul lor online, gasiti link-ul aici

Cu drag,
Lavinia


                                                                  ESTEE LAUDER HERE


                                                                           CLINIQUE HERE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu