vineri, 4 decembrie 2015

Studded boots


                                                             CLICK AICI PENTRU A VEDEA CE PORT:
                                COAT here , DRESS here (on sale) , BOOTS here (on sale) , BAG here


EN:
  Happy weekend my loves, what crazy day just started, running errands in town, getting ready with wrapping present for tomorrow, although I promised Evelyn that maybe Santa Nicholas will pay us a visit tonight if she is a good girl. Just keep fingers crossed that I will manage to have everything done by tonight.
  Today I am wearing a super comfy dress that is perfect for autumn and winter days along wit a burgundy coat and my new studded boots that I adore already.
  I leave you with today's post because I have to run now.

Love,
Lavinia

RO:
  Un weekend minunat si plin de cadouri va doresc, ziua mea a inceput undeva la ora 7 si de atunc o tin tot intr-o alergatura. Sper doar ca pana deseara sa termin de impachetat cadourile, ca i-am promis lui Evelyn ca daca e cuminte poate ne viziteaza mos Nicolae in aceasta seara. Va imaginati cat e de nerabdatoare ...
  Azi am ales o rochie gri foarte comoda si perfcta pentru zilele acestea cu un paltonas bordo si noile mele botine cu tinte de care m-am indragostit pana peste cap, le gasiti si voi aici cu transport gratuit.
  Va las acum si fug sa-mi termin treburile.

Cu drag,
Lavinia








Un comentariu: