miercuri, 18 februarie 2015

White and a silver shade


                            Pink fur sold out similar here / here , Top here , Jeans here , Bag here , Sneakers  here

EN:
  Hi my dear friends, hope you are all having a great week so far, Evelyn started her swimming lessons again, so twice a week I go swimming with her. I have some pain in my knee for a while, especially on my leg training day and I heard that swimming helps a lot in this kind of articulation problems. Hope it works in my case too.
  When we took these photos we had so much fun, because Evelyn wanted to pose like I do when I take photos for the blog, she told me to put the photos on my "Globe" as she calls it :).
  I wore my new pair of sneakers that I am completely in love with, a pair of white jeans, a pink fur and my lovely mini red bag.
Kisses :*

RO:
  Buna dragele mele, va doresc o saptamana frumoasa in continuare, Evelyn a reinceput cursurile de inot, luase o pauza maricica datorita racelilor repetate, iar o data cu ea am inceput si eu de doua ori pe saptamana sa inot. Am o durere intensa in genunchi, in special in zilele in care fac antrenamente de picioare la sala si mi s-a recomandat inotul , care se spune ca ajuta mult la articulatii, sper sa fie si in cazul meu.
  Ne-am distrat de minune la sedinta foto, Evelyn a vrut sa pozeze ca mine si m-a rugat sa pun si poze cu ea pe "Glob" cum numeste ea blogul :).
  Am purtat noua mea pereche de sneakers pe care ii iubesc si nu i-as mai scoate din picioare, la o pereche de jeans albi, o blanita roz si mini gentuta rosie,
Pupici :*



2 comentarii: