miercuri, 11 februarie 2015

My first detox with JUICEIT

                                                                                Sucuri naturale Juiceit

  Buna dragii mei, ce mai faceti? Dupa cum stiti de pe conturile mele de media, instagram si facebook, saptamana trecuta am inceput o dieta de detoxifiere de 3 zile, cu sucurile de la JUICEIT. Sunt 3 programe in cura de detoxifiere, eu am ales programul BEAUTY BOOST, program care se adreseaza in special tenului si parului. Miercuri am primit primul colet care imi acoperea cura pentru primele 2 zile. Este vorba de 6 sticle a cate 500 ml cu ingrediente diferite pe zi. Sucurile sunt presate la rece si nu contin conservanti.
  In prima zi a fost o provocare atat pentru gusturi cat si pentru reactia organismului meu cu privire la aceasta cura. Nu pot spune ca au fost chiar toate sucurile pe gustul meu, dar se pot consuma cu usurinta.
  A doua zi mi-a fost oarecum mai usor pentru ca eram deja familiarizata cu gustul lor, cam la fiecare 2 ore incercam sa beau cate o sticla, pentru a inlatura senzatia de foame. Am urmat programul meu obisnuit de zi cu zi, am fost si la sala si nu m-am simtit deloc slabita, din contra aveam energie.
  La finalul celor 2 zile am urcat pe cantar si aveam cu 2 kg mai putin, 4 cm pe talie si aproape 3 cm pe coapse.
  Pentru a 3 a zi, Roxana mi-a trimis si 2 sucuri create special pentru copii, iar Evelyn era si ea foarte curioasa de gusturile lor. A fost de-a dreptul incantata de cel cu bananae si capsuni pe care l-a savurat din plin. Eu, in ce-a de-a 3 a zi am inceput sa consum si legume si fructe, dar am mai pastrat si 3 din cele 6 sucuri pe care le-am consumat in paralel..
  Intentia mea a fost sa fac aceasta cura pentru a ajuta organismul sa asimileze acele legume si fructe pe care eu nu le consum in mod obisnuit si eventual sa pierd 1 kg in greutate. Fiecare organism e diferit si reactioneaza in felul lui, pentru mine a fost exact ce mi-am dorit si va recomand si voua sa incercati, cel putin pentru a da organisumui un aport de vitamine.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu