joi, 9 octombrie 2014

The white shirt

             
           
EN:
  Hello loves, I promised on my last post that I will come back with photos about the event from Friday, but I am still working on the photos, quite hard to select a few from a thousand, Anyway I wanted to show you this beautiful top I have made for Milan Fashion Week and it is for sale on any other color, you can shop it here.
  For today I decided to wear it with a pair of ripped jeans, black heels and hat.
Kisses :*

RO:
  Buna dragii mei, stiu ca am promis in postarea anterioara ca voi reveni cu poze si detalii de la evenimentul de vineri, dar credeti-ma ca inca nu am reusit sa fac o selectie din sutele de poze, stiti voi cat e de greu sa alegi doar 5-6 bucati :).
  Pana una alta, vreau sa va prezint aceasta bluza pe care am cusut-o pentru saptamana modei de la Milano,se poate reface pe orice culoare doriti si o gasiti aici. Azi am decis sa o port la o pereche de blugi rupti, tocuri si palarie de culoare neagra.
Pupici :*


5 comentarii: