luni, 26 august 2013

Burgundy


EN:
  Just a quick hello, hope you had a great weekend guys and I want to wish a perfect week. It's almost midnight and I am still writing on the blog and tomorrow morning a have to run some errands in town so I will try to be short.
  This is the outfit I wore yesterday, I tried to be as comfortable as possible and I opted to wear a burgundy pair of jeans along with a striped blouse, a big bag and a nude pair of heels.
I was wearing: H&M jeans, blouse and rings, Benvenuti bad, Zara heels, Topshop sunnies and Asos bracelet.



RO:
  Doar o scurta povestioara pentru azi, sper ca ati avut parte de un sfarsit de saptamana minunat si va doresc o saptamana perfecta. E aproape miezul noptii si eu inca scriu pe blog, iar maine dimineata am putina treaba prin oras.
  Aceasta tinuta am purtat-o ieri, am incercat sa fiu cat de comod cu putinta si am ales sa imbrac o pereche de pantaloni burgundy impreuna cu o bluza in dungi, o geanta incapatoare si o pereche de tocuri in nuanta neutra.
Pupici :*



                                                                       BLOGLOVIN  FACEBOOK  INSTAGRAM

17 comentarii:

  1. Fabulous!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    RăspundețiȘtergere
  2. nice bag ;>

    i invite to me too

    www.live-style20.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Am avut parte de un weekend placut , dar prea scurt din pacate :( ...
    Cat de mult imi plac sandalele pe culoarea asta neutra :x Beauty outfit ! :)

    te pup

    O saptamana frumoasa ! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Love the jeans!!

    ♥ Paula Shoe Fiend.
    http://shoe-fiend.blogspot.co.nz/

    RăspundețiȘtergere
  5. lovely casual outfit! I have a pair of ponte leggings with the exact same color :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Love the bag.

    Lots of Love
    Ewelina
    xxxxxxxx
    chiclifestyleofewelina.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumos. Imi place ^__^


    Many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  8. Love burgundy so this is just perfect if you ask me! ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. I'm looking for some trousers like this!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  10. foarte frumoasa tinuta !!! geanta e preferata mea!!!
    pupici !!
    xoxo

    RăspundețiȘtergere